Strategia komunikacji w social mediach to bardzo potrzebne narzędzie. Zazwyczaj strategie kojarzą się z opasłym tomem wytycznych, które lądują na półce w gabinecie prezesa. A jednak nie! Chcę Cię przekonać, że strategia jest bardzo przydatnym narzędziem, które hierarchizuje cele, układa pomysł w logiczny plan działania oraz doprecyzowuje kierunki działań w social media.
Jeśli masz chęć poznać zagadnienia, jak sprawnie zbudować własną strategię komunikacji w social media i poznać narzędzia do jej zbudowania, aby była spójna z Tobą, Twoją firmą, jej wartościami i kulturą organizacyjną, to zapisz się na to szkolenie! Pokażę Ci przykłady, dobre praktyki i schemat, dzięki któremu sprawnie zaplanujesz strategię komunikacji w serwisach społecznościowych. Dużo łatwiej będzie Ci dopasować komunikację do grupy docelowej, pokazać wartości jakie dają Twoje produkty, usługi i Twoja firma. Z większą swobodą i bez obaw będziesz publikować treści i swój content na Facebooku, czy LinkedIn.
1. Dla przedsiębiorców, którzy samodzielnie zajmują się marketingiem i prowadzeniem social media.
2. Dla osób zajmujących się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzących social media.
3. Dla osób, które planują założyć działalność gospodarczą.
1. Jak przygotować koncepcję i strategię komunikacyjną w serwisach społecznościowych?
2. Analiza rynku, otoczenia i konkurencji.
3. Określenie odbiorców docelowych, wyróżników i obietnicy marki.
4. Dobór kanałów komunikacji i założenia komunikacyjne strategii.
5. Narzędzia komunikacji i ich dobór do strategicznych działań i celów.
6. Case study – jak budować zaangażowanie i społeczność wokół marki w mediach społecznościowych.
1. Dowiesz się jak zbudować koncepcję i strategię komunikacyjną w takich serwisach społecznościowych, jak Facebook i LinkedIn.
2. Poznasz sposoby na analizy rynku, otoczenia i konkurencji.
3. Zaplanujesz cele, kontekst, content i oraz dowiesz się jak określić odbiorców Twojej strategii.
4. Dobierzesz odpowiednie kanały i język komunikacji.
5. Poznasz case study warte zapamiętania i najlepsze benchmarki.
6. Znajdziesz garść inspiracji, które pozwolą Ci na stworzenie własnej unikalnej strategii dopasowanej do Twojej branży oraz produktów i usług, które oferujesz.
W przeciwieństwie do Garfield`a wolę ciasteczka, choć lasagna nie jest zła 🙂 Jeśli lubisz regulaminy, przeczytaj jakie ciastka lubię najbardziej w naszej Polityce Cookies