Employer Branding, czyli budowanie marki pracodawcy to nic innego jak strategicznie i zaplanowane działania firmy, które mają na celu stworzenie firmy postrzeganej m.in.: jako „pracodawca z wyboru”. Budując firmę lub prowadząc ją, bez względu na branżę i rodzaj działalności, warto abyś zainwestował czas w skonstruowanie spójnej marki pracodawcy. Spróbuj odpowiedzieć sobie na pytania:
Jeśli zastanawiasz się nad odpowiedziami na te pytania, to dobrze trafiłeś. To szkolenie jest dla Ciebie! Znajdziesz tu ciekawe treści i inspirujące przykłady. Dowiesz się od czego zacząć budowanie marki pracodawcy i reputacji firmy oraz jak zaplanować strategię EB, aby wyróżniać się na rynku pracodawców, tworzyć unikalną komunikację, kulturę organizacyjną oraz wartości dla obecnych i przyszłych pracowników.
1. Dla właścicieli firm, którzy rozpoczynają budowanie spójnego wizerunku pracodawcy.
2. Dla pracowników i dyrektorów działów HR, którzy chcą poznać ciekawe przykłady działań EB.
3. Dla właścicieli firm, przedsiębiorców wszystkich branż, którzy chcą skutecznie zarządzać marką pracodawcy i reputacją firmy.
1. Co to jest Employer Branding? Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy?
2. Jak zarządzać marką pracodawcy?
3. Jak budować wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny?
4. Jak budować reputację i wizerunek pracodawcy i firmy
5. Czym są EVP, jak je wypracować i do czego wykorzystać?
6. Jak tworzyć atrakcyjny marketing rekrutacyjny?
7. Jak stworzyć strategię EB w firmie?
8. Jak mierzyć skuteczność działań Employer Brandingowych?
1. Nauczysz się budować strategię Employer Brandingową.
2. Poznasz zalety i korzyści z budowania marki pracodawcy dla kultury organizacyjnej Twojej firmy i jej wizerunku.
3. Dowiesz się jak stworzyć i zarządzać strategią EB.
4. Dowiesz się jak budować komunikację, wizerunek i reputację wewnątrz i na zewnątrz firmy.
5. Poznasz techniki tworzenia EVP i wykorzystania ich w strategii firmy.
6. Poznasz dobre praktyki działań EB.
7. Poznasz mierniki skuteczności działań EB i tworzenie wyróżniającego się marketingu rekrutacyjnego.
W przeciwieństwie do Garfield`a wolę ciasteczka, choć lasagna nie jest zła 🙂 Jeśli lubisz regulaminy, przeczytaj jakie ciastka lubię najbardziej w naszej Polityce Cookies