Budowanie marki pracodawcy. Employer Branding od A do Z

Employer Branding

Employer Branding, czyli budowanie marki pracodawcy to nic innego jak strategicznie i zaplanowane działania firmy, które mają na celu stworzenie firmy postrzeganej m.in.: jako „pracodawca z wyboru”.  Budując firmę lub prowadząc ją, bez względu na branżę i rodzaj działalności, warto abyś zainwestował czas w skonstruowanie spójnej marki pracodawcy. Spróbuj odpowiedzieć sobie na pytania:

  • Jakim jestem pracodawcą?
  • Jak postrzegana jest moja firma?
  • Jak myślą i mówią o firmie i co mnie wyróżnia na rynku pracy?
  • Jak przyciągam do siebie wartościowych pracowników?
  • Czego mogę zrobić więcej lub inaczej, aby być atrakcyjnym miejscem pracy dla obecnego i przyszłego pracownika?
  • Czym się wyróżniać?
  • Jak tworzyć marketing rekrutacyjny?
  • Jak wypracować EVP (Employer Value Proposition) i je wykorzystać w firmie?
  • Jak zaplanować skuteczną i efektywną strategię Employer Brandingową?
  • Jak mierzyć skuteczność działań EB?
  • Jak zadbać o wizerunek i reputację w Internecie i w mediach społecznościowych, aby budować markę firmy i przyciągać talenty?

 

Jak zacząć budowanie marki pracodawcy?

Jeśli zastanawiasz się nad odpowiedziami na te pytania, to dobrze trafiłeś. To szkolenie jest dla Ciebie! Znajdziesz tu ciekawe treści i inspirujące przykłady. Dowiesz się od czego zacząć budowanie marki pracodawcy i reputacji firmy oraz jak zaplanować strategię EB, aby wyróżniać się na rynku pracodawców, tworzyć unikalną komunikację, kulturę organizacyjną oraz wartości dla obecnych i przyszłych pracowników.

Mniam ! Mniam ! Pliki Cookies 🍪

W przeciwieństwie do Garfield`a wolę ciasteczka, choć lasagna  nie jest zła 🙂 Jeśli lubisz regulaminy, przeczytaj jakie ciastka lubię najbardziej w naszej Polityce Cookies